Известие

Collapse
No announcement yet.

Загуба на мощност 156 1.8 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Загуба на мощност 156 1.8 TS

    здравейте колеги.
    преди 20-тина дена докато си палех колата се заговорих с един съсед и докато си лафихме ми вика човека:"абе,неква ролка ти вие,фани я смени навреме"
    и понеже съм глух па и съм хипохондрик,цел ден си карам колата и в ушите ми вият ролки и ремъци...!!!
    едвам се прибрах(с 30км/ч и не повече от 2к оборота)и тичам аз в T&N,викам им:"помощ,даите ролки и ремък,че убих колата".дадоха ми момчетата и аз...гледайте са колко съм тъп...отивам в кварталния сервиз и му викам на момчето,дето се знаеме от 10 години и по принцип съм доволен от него:"бате сменяй всичко,ама до довечера да е готова,че утре пътувам".питах го дали има пети,потормозих го малко с тъпи въпроси и си тръгнах след като ме увери,че операциата е рутинна и нема грижи!!!да ама не!!!
    земах си колата късно вечерта и понеже бях пил не я тествах,а само я паркирах пред нас.ставам на другия ден,слънцето грее,птичките пеят...аз съм с нов ремък...идилия!!!докато не запалих...!!!се едно имах паднал болт в двигателя и се опитвах да го смеля.нема такова тракане,момцитичам аз при"майстора" и му викам:"кво ми напрай на колата ве,убиец"?слушахме,тцъкахме и...колата позагря и шумовете намаляха драстично.оня ми вика:"да ми се махаш от главата,параноик тъп.ремъка ти е зацепен перфектно и е нормално да потраква 1-2 дена след смяна"!!!е да ама колата не върви.тотално умря в ниските,а при високи обороти се чуваха странни шумове и стържене.връщам се аз пак,ама вече съм минал 400 км и тотално съм си скъсал нервите.човека вика:"не е от мене,ремъка е ок,нещо друго се е преебало докато съм го сменял"!и чак тогава ми светна да сменя маистора... отидох си на истински сервиз,обясних симптомите на момчетата,посмяха ми се,сочиха ме с пръст...и ми презацепиха ремъка и всичко се оправи.е да,ама си остана умряла в ниските обороти и няма нищо общо с преди!не ще да върви и тва е.не ми е дигнала разхода,не прай проблеми,не гасне,не мени обороти,на празен ход не се чува,ама не върви
    та въпроса му към вас,колеги е:какво сам преебал и кво да очаквам?то е ясно,че ше я правя,ама ми е интересно дали и други са имали такива проблеми или съм самотен идиот.
    на всичкото отгоре старите ролки и ремъка,които бяха на 20к км си бяха в идеално състояние...!
    мерси за търпението и коментарите.
    159.5 та поред алфа...

  • #2
    Вариатор?
    Като я запалиш пали ли като дизел?

    PS:
    Нека някоя от разбиращите във форума да си изкажат мнението, че аз съм още noob
    Alfa Romeo 156 1.8 TS 144HP 1998

    Comment


    • #3
      Това тракане да не е било на клапан и сега да са изкривени и за това да неще да върви!
      Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
      Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

      Comment


      • #4
        пали екстра.не реве като дизел.тиха е.излезна и просто душата на горкатаа работеше като часовник...!тука маистора вика и той за клапани нещо.как да го проверя това с клапаните?компресия ли се мери?по принцип колата се прави само при Бобо и квото и да е пак там ше иде,ама много работа имат момчетата и требва да се чака,а аз сам си идиот и хич не мога да чакам и за тва се докарах дотука.поне да ми беха за смяна ролките немаше да ме е яд.нищо де,са ше си платя за бързането.
        мерси за вниманието,колеги.ше записвам час при бобо и ше чакам,че то наште алфи 90% от майстори страдат
        159.5 та поред алфа...

        Comment


        • #5
          Това дали е изкривила клапани се пробва с мерене на компресия а и щом ходиш при Бобо предполагам те ще намерят къде и е проблема.
          Постановката е такава че при ниски обороти времето за пропуски е по голямо и ако има криви клапани пропоските от тях ще се усещат най много при ниските обороти ,когато се повишат оборотите физическото времето за пропуски намалява(времето да избяга компресията е по малко) и липсата на компресия не е така осезателна.
          Но не е гаранция че е клапан може просто да е сувпадения на обстоятелствата и да се е развалило нещо друго.
          А за колегата с вариатора от тракащ вариатор вървежа не се променя той си трака но маслото към него се подава и си работи а и ако е от вариатор проблема щеше да е в високите
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от slavips Покажи съобщение
            Това тракане да не е било на клапан и сега да са изкривени и за това да неще да върви!
            Все си мисля, че при изкривени клапани ще му е малко зор да запали а и не само да запали. А човека казва, че пали без проблем.
            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
              Това дали е изкривила клапани се пробва с мерене на компресия а и щом ходиш при Бобо предполагам те ще намерят къде и е проблема.
              Постановката е такава че при ниски обороти времето за пропуски е по голямо и ако има криви клапани пропоските от тях ще се усещат най много при ниските обороти ,когато се повишат оборотите физическото времето за пропуски намалява(времето да избяга компресията е по малко) и липсата на компресия не е така осезателна.
              Но не е гаранция че е клапан може просто да е сувпадения на обстоятелствата и да се е развалило нещо друго.
              А за колегата с вариатора от тракащ вариатор вървежа не се променя той си трака но маслото към него се подава и си работи а и ако е от вариатор проблема щеше да е в високите
              Грешиш за вариатора със сигурност. Вариатора работи точно в ниските обороти.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Грешиш за вариатора със сигурност. Вариатора работи точно в ниските обороти.
                На кое казваш ниски обороти и от кога започва да работи вариатора ( да се подава упрявляващ сигнал към соленоида)
                защото на тази кола ниски обороти разбирам до 2500
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vata13 Покажи съобщение
                  пали екстра.не реве като дизел.тиха е.излезна и просто душата на горкатаа работеше като часовник...!тука маистора вика и той за клапани нещо.как да го проверя това с клапаните?компресия ли се мери?по принцип колата се прави само при Бобо и квото и да е пак там ше иде,ама много работа имат момчетата и требва да се чака,а аз сам си идиот и хич не мога да чакам и за тва се докарах дотука.поне да ми беха за смяна ролките немаше да ме е яд.нищо де,са ше си платя за бързането.
                  мерси за вниманието,колеги.ше записвам час при бобо и ше чакам,че то наште алфи 90% от майстори страдат
                  Моя съвет е следния:запиши си час при Бобо и ако трябва го изчакай един месец,но ще знаеш че след това колата ти е здрава.Напълни се навсякъде с "майстори" и после страдаме ние от това.Алфа е кола по която трябва да работят само кадърни хора.Колкото до въпросното тракане ние тук можем само да гадаем.Поздрави и успех с ремонта.Сподели ни после какъв е бил проблема
                  Alfa Romeo 156 1.8 Twin Spark
                  Alfa Romeo 145 1.3Boxer 90hp EX

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                    На кое казваш ниски обороти и от кога започва да работи вариатора ( да се подава упрявляващ сигнал към соленоида)
                    защото на тази кола ниски обороти разбирам до 2500
                    На тази кола за мен след 4000 са високите обороти. Вариатора сработва на 1800 оборота и седи отворен до малко над 4000.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      На тази кола за мен след 4000 са високите обороти. Вариатора сработва на 1800 оборота и седи отворен до малко над 4000.
                      почваме да цапаме темата с странични работи. Аз бях срещал данни че започва да работи при около 2700(момента свързан и "изтеглянето" на колата" може и да греша но дори и да му се подава сигнал на соленоида дали налягането на маслото е достатъчно да завърти самия вариатор
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Добре де колеги, сега защо се хващате за някакви второстепенни неща и с какво помагате на човека по този начин?
                        В крайна сметка за него е важно да знае, че тракащ вариатор не означва не функциониращ. Той може да си трака (както е обикновено) и колата да си върви като изтребител, а когато е не функциониращ тогава има загуба на мощност над 3к оборота. Мисля това е най-простичкото обяснение, което всеки един не добре технически подготвен човек би го разбрал.

                        Аз също мисля, че човека най-накря е намерил правилният сервиз, където да му решат проблемите. Но лошото е, че много колеги подценяват факта компетентен сервиз и си мислят, че навсякъде могат да им направят колите. Да, ама не! Просто компетентен сервиз и една дузина поддържани марки коли са две взаимноизключващи се неща. Добрите сервизи правят само един тип коли - например италиански, VAG и т.н
                        Last edited by AlfaMan; d.m.y г., 18:21.
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #13
                          Според мен, дори и въпростният майстор да е разполагал с пети(което не се изключва),не се отхвърля възможноста за неправилно зацепване.Проверката е майка на знанието!
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                          Comment


                          • #14
                            Здравей,да се изкажа и аз.Колко ремъка и ролки купиЗначи,ако е пипал ангренажа тои има пробек около 50х.ти не знаеш ли.И за шума който съседа ти е чул де не е била ролка.Какъв е тоя майстор с това обяснение да потраква 1,2 дена после ще се оправи.Според мен вече не работи първа или втора ламбда сонда.Просто е станало съвпадение,и кой я презацепи,защо не ти каза че не върви.Това е мое лично мнение просто предполагам не залагам.
                            Казана дума,хвърлен камък.Мълчанието е злато.

                            Comment


                            • #15
                              obarkan ti e pemaka!!!
                              ----------mod-note-spe4elist---------
                              Използването на Кирилица е Задължително в този Форум!
                              Last edited by spe4elist; d.m.y г., 22:18.

                              Comment

                              Working...
                              X